Bo ruch to zdrowie

ZIMOWE TATRY 23-25.02.2018R.

Zimowe Tatry 23-25.02.2018 23.02.2018- to tegoroczna data oficjalnego otwarcia sezonu na wyjazdy w góry! Na pierwszą w tym roku wyprawę wyjechaliśmy z domu w godzinach popołudniowych. Po pracy, w zespole siedmioosobowym, w baaardzo dobrych nastrojach (w końcu zobaczymy śnieg!), pełni optymizmu, gotowi do zmagań w górach w warunkach zimowych, wsiedliśmy do samochodu. Siarczyste mrozy zapowiadane […]

ZIMOWE TATRY 23-25.02.2018R. Czytaj więcej »

STOLICO WITAJ- CZYLI STADION NARODOWY+ LEGII WARSZAWA

Sportowych emocji ciąg dalszy! Chcieli byśmy podzielić się z Wami czymś wyjątkowym. Mieliśmy niedawno okazję poznać historię kilku młodych, bardzo sympatycznych chłopaków. Poza ogromną energią łączy ich jeszcze jedno- miłość do sportu  Niestety sytuacja życiowa nie pozwoliła im na realizację marzeń w tej dziedzinie… Zapytani o to, co jest ich największym marzeniem, bez dwóch zdań

STOLICO WITAJ- CZYLI STADION NARODOWY+ LEGII WARSZAWA Czytaj więcej »

MONT BLANC

MOUNT BLANC (4810m.n.p.m) Alpy 15-21 Lipca 2017 r. Swoją alpejską przygodę rozpoczęliśmy w Gogolinie, gdzie zjechała się cała ekipa aby spakować plecaki, zjeść kolację i w nocy wyruszyć w drogę. Dzień 1 Na camping w Chamonix dojechaliśmy 15 lipca o godzinie 7:00 gdzie po posiłku i przepakowaniu plecaków ruszyliśmy w stronę schroniska Tete Rousse gdzie

MONT BLANC Czytaj więcej »

TATRY WYSOKIE 22,23.08.2017R.

Dzień 1    22.08.2017r. wtorek Mięguszowiecka Przełęcz Po lipcowym wyjeździe w Alpy i euforii po zdobyciu najwyższego szczytu Europy czas na nasze równie piękne Tatry! Tym razem do zdobycia: dzień 1 – mięguszowiecka przełęcz. Dzień 2 – Rysy 2499 m.n.p.m Wyjechaliśmy z domu o 3.30 by dotrzeć na parking w Palenicy Białczańskiej ok.7:30 z przerwą na posiłek

TATRY WYSOKIE 22,23.08.2017R. Czytaj więcej »

BIKE ADVENTURE, CZYLI KOLEJNE KILOMETRY PO ZDROWIE!

Minął kolejny miesiąc sezonu rowerowego. W tym czasie najważniejszą imprezą dla drużyny  wspieranej przez SAMED, był etapowy wyścig Bike Adventure odbywający się w okolicach Szklarskiej Poręby. Wyścig składał się z 4 etapów. Dwa pierwsze po Rudawach Janowickich, dwa ostatnie już w Karkonoszach na terenie Parku Narodowego. Drużynę MebleQ MTB Team reprezentowało trzech zawodników:Paweł B (M3),

BIKE ADVENTURE, CZYLI KOLEJNE KILOMETRY PO ZDROWIE! Czytaj więcej »

TATRY ZACHODNIE 30.03-1.04.2017

Zapraszamy do lektury kolejnej relacji z wyjazdu w Tatry, autorstwa Adama. Tym razem ekipa wyrusza w Tatry Zachodnie z głównym celem- zdobyć kilka dwutysięczników i zobaczyć krokusy, które zachwycają o tej porze roku, niestety tylko niespełna tydzień. Dzień Pierwszy Po raz kolejny zebraliśmy naszą wesołą ekipę górołazów i postanowiliśmy odwiedzić nasz piękny zakątek Polski- Tatry.

TATRY ZACHODNIE 30.03-1.04.2017 Czytaj więcej »

BIKEMARATON & SOLID MTB

Sezon w pełni, kolejne starty drużyny KuchnieQ MTB Team potwierdzają dobrą formę zawodników.Zawodnicy zdecydowali się na starty w dwóch głównych cyklach: Bikemaraton oraz Solid MTB. Cykl Solid MTB:– I edycja – Krzywiń: Mariusz – dystans Giga, lokata 37/59 w klasyfikacji open, 9/15 w kategorii M4– II edycja – Mchy: Viola – dystans Mega, lokata 14/15 wśród kobiet,

BIKEMARATON & SOLID MTB Czytaj więcej »

KILOMERTY PO ZDROWIE, CZYLI BIKEMARATON W MIĘKINI!

ZAPRASZAMY DO CIEKAWEJ RELACJI Z WYŚCIGU AUTORSTWA PANI JOANNY KAMIŃSKIEJ! W sobotę 8 kwietnia odbyła się oficjalna inauguracja sezonu kolarskiego 2017. Drużyna KuchnieQ MTB Team, którą SAMED wspiera w sportowych zmaganiach, wzięła udział w pierwszej edycji cyklu Bikemaraton w Miękini pod Wrocławiem.Wyścig ukończyło 1887 z czego 5 osób to członkowie naszej drużyny. Najmłodsza zawodniczka Paulina

KILOMERTY PO ZDROWIE, CZYLI BIKEMARATON W MIĘKINI! Czytaj więcej »

X LIGA FUTSALU TYGODNIKA KRAPKOWICKIEGO

Za nami sporo ciężkiej pracy, zarwanych weekendów, ale przede wszystkim masa dobrej zabawy i ruchu!  W tegorocznych rozgrywkach udało nam się zająć 3 miejsce. Dziękujemy kibicom, zawodnikom oraz naszemu sponsorowi, firmie Samed. Już za rok kolejny raz pokażemy na co nas stać! Dlaczego grając w piłkę działamy z korzyścią dla zdrowia? Biegamy! Systematyczne bieganie ma

X LIGA FUTSALU TYGODNIKA KRAPKOWICKIEGO Czytaj więcej »

TATRY ZACHODNIE 24-26.02.2017

Na początku chciałbym bardzo podziękować za wspólny wyjazd, poświęcony wysiłek i za zgranie! Dziękuję Markowi, Asi, Piotrkowi, Sylwkowi, Szymonowi, Mateuszowi, Wiktorowi, Kasi, oraz niezastąpionym dziewczynom z Krakowa, Asi i Izie. Serdecznie dziękuję też firmie SAMED za wsparcie! Wszyscy kochamy góry… Razem z Markiem bez wysiłku szybko udało nam się zgrać wesołą ekipę górołazów z którymi już nie jeden

TATRY ZACHODNIE 24-26.02.2017 Czytaj więcej »